25 abril 2006

Facendo limpeza

Facendo limpeza atopo debaixo da invitación de voda de C. e M. - agora xa divorciados- unha circular orixinal, con selos e sinaturas, dirixida a: "Todos los partidos políticos; Organizaciones sindicales; Organizaciones no gubernamentales, Asociaciones, Universidad". Desconcértame saber que o remitente tiña o meu enderezo e que me considera alguén dentro dalgunha das cinco institucións referidas. A data é do 10 de marzo de 1998 e está escrita en castelán, aínda que un dos seus remitentes ten o nome galego: "Asociación Galega de Axuda ó Sahara". ( O outro é a Delegación saharaui para Galicia).
Non a lembro daquela e descoñezo por qué a gardei.
A circular convidábanos ( a min? ) a formar parte da "Plataforma Cívica Pro-Referendum en el Sahara Occidental, que tiene como lema "o Sahara no Corazon"
Enviaban un anexo coa declaración constitutiva da plataforma.

Efectivamente eu teño dende a nosa distancia ao Sahara no Corazon (eu non podo arredar as miñas verbas de tódolos que sofren neste mundo...) , e aquelas persoas que compartiron anacos da súa vida cos rapazolos saharauis máis aínda; por iso abráiome ao comprobar o nome da persoa que asina a circular como Presidente da "Asociación Galega de Axuda ó Sahara": Pio Moa.

P.S: Em Marrocos, socórramme.