01 julho 2009

Thomas Cavanaugh

O crego Thomas Cavanaugh fora o párroco do Presidente dos Estados Unidos desde cando éste era a penas un rapazolo e vivía na casa familiar. Mantiveran a relación ao tempo que Josiah Bartlet medraba, estudaba na universidade e se convertira nun prestixioso economista, mesmo cando lle deron o Premio Nobel. Xa na Casa Branca, unha noite no que o Presidente Bartlet tiña a opción de evitar a execución dun reo, apareceu alí o Reverendo Cavanaugh.
E o crego contoulle unha historia ao home máis importante do mundo:
"Un home vivía ao carón do río. Escoitou na radio que chegaba unha enchenta tan grande que probablemente asolagaría a cidade e que había que evacuar as casas. O home dixo: "Eu son unha persoa relixiosa, eu rezo, Deus me ama, Deus me salvará".
As augas chegaron. Apareceu por alí un home nunha zodiac e berroulle: "Hey, bo home. A cidade vai desaparecer, métase aquí e fique a salvo." Pero o home respostoulle: "Eu son unha persoa relixiosa, eu rezo, Deus me ama, Deus me salvará". Pouco despois chegou un helicóptero que ía voando a rentes dos tellados e que se aproximou ao home, ao que lle berraron cun megáfono:"Hey, vostede. Baixarémoslle unha escada, agárrese ben a ela e poñerémoslle nun lugar seguro", pero o home replicou que non, que era persoa relixiosa, que rezaba e que Deus amábao e que o ía salvar.
O home morreu afogado e ao estares diante de San Pedro pediulle de contado unha audiencia con Deus. "Señor", díxolle, "son un home relixioso, prego tódalas noites, eu pensaba que Ti me amabas". E Deus dixo: "Mandei dizer o parte na radio, enviei unha zodiac e un helicóptero... que diaños fas ti aquí?"

Nestes intres Thomas Cavanaugh está petando nas portas do ceo.

Etiquetas: , ,